Wednesday 11 January 2012

PENAPIS AIR RO ELKEN

Apabila anda jatuh sakit dan seseorang mengatakan bahawa air minuman anda mungkin puncanya beliau mungkin betul. Mengikut bank dunia, 88% daripada semua penyakit di dunia disebabkan oleh air minuman yang tidak selamat, sanitasi yang tidak mengcukupi dan kebersihan yang tidak terjamin.
Akrabnya manusia dan segala makhluk yang bernyawa di alam ini dengan air telah diterangkan oleh Allah dalam al Quran:

"Dan daripada air Kami jadikan segala sesuatu yang hidup, maka mengapakah mereka tiada juga beriman"
Surah al Anbia' : 30

Tahukan anda
Sebanyak 500 juta ton logam berat, pencair dan kumbahan toksik terserap ke dalam bekalan air kita setiap tahun. Di negara-negara membangun, 70% daripada sisa industri yang tidak dirawat dibuang ke dalam sungai dan tasik - UNESCO.

70% daripada tasik dan sungai di Negara China kini dicemar dengan sisa industri, menyebabkan 300 juta orang "terpaksa bergantung kepada bekalan air tercemar" - GREENPEACE.kualiti air

Kualiti air minuman mempunyai impak secara langsung pada kesihatan kita. Peranan air dalam badan kita ialah untuk :-
  • Detoksifikasi
  • melincirkan sendi-sendi
  • menyokong sistem penghadaman
  • mengawal suhu badan
  • menghantar nutrien dan oksigen ke sel-sel.

Apa yang perlu dilakukan?

untuk membantu mencegah masalah kita memerlukan sebuah sistem penulenan air yang menghasil H2O sempurna sahaja.

Memperkenalkan Elken BIOPURE KEN SERIES adalah produk mesin air yang tiada tandingannya di Malaysia pada masa sekarang. Kelainan daripada jenama lain ialah :
1. Mempunyai sistem bilasan yang mana ianya dapat menyingkirkan bahan pencemar dari permukaan membran R.O untuk memanjangkan tempoh hayatnya dan juga ianya memastikan membran R.O sentiasa mencapai prestasi penulenan yang optimum serta mencegah pencemaran semula.
2. Mempunyai membran sehalus 0.0001 mikron yang mana dapat menyingkirkan bahan pencemar seperti bakteria, virus, bahan pencemar bukan organik, logam berat dan ubat-ubatan.
3. Mempunyai rangkaian servis dan sokongan terbesar di Rantau Asia Tenggara. Mempunyai lebih 150 orang juruteknik yang profesional dan mempunyai lebih 150 kenderaan perkhidmatan beserta alat-alat ganti dijamin 100% asli. Pusat Perkhidmatan yang di Semenanjung (Ipoh, JB, Kota Bharu, Kuala Lumpur, Kuantan, Melaka, Pulau Pinang, Seberang Jaya, Kota Kinabalu, Kuching, Miri, Sibu, Singapura dan Brunei).
4. Penapis air yang paling dipercayai oleh pengguna yang mana lebih daripada 1,000,000 orang telah menikmati air sempurna setiap hari.
 
 
AIR REVERSE OSMOSIS (R.O) DIGUNAKAN DI PUSAT-PUSAT DIALISISKERANA IA ADALAH AIR TERBAIK UNTUK BADAN KITA. JANGAN TERPENGARUH DENGAN SISTEM PENAPIS YANG MAMPU MEMBEKALKAN PELBAGAI MINERAL KERANA BUKAN SEMUA MINERAL BAIK UNTUK TUBUH BADAN, MALAHAN ADA YANG MEMUDARATKAN.BADAN KITA HANYA MEMERLUKAN H2O. DAPATKAN YANG TERBAIK UNTUK KELUARGA ANDA
 
 
3 jenis Elken Bio pure.

BIO PURE KEN 1
Kefungsian sempurna.
- bersuhu bilik
-kapasiti air 4.5 L
-kadar penghasilan air 8L-10L sejam
-Dimensi L260 X D470 X T450 (mm)
-Berat Bersih 11.3kg
Harga : RM2288.00


BIO PURE KEN 2
Kefleksibelan Sempurna
- mempunyai 2 suhu.
- kapasiti tangki air
suam : 4.3 L
Panas: 1.6 L
-dimensi L260 X D470 X T510 (mm)
-berat bersih 14.8 kg
harga : RM3438.00


BIO KEN 3
pemilihan sempurna
- kapasiti tangki air mempunyai 3 suhu.
1.Bersuhu bilik 4.3L
2.Panas 2.4L
3.Sejuk 2.5L
- Dimensi L260 x D470 x T1320 (mm)
Harga : RM5118.00


No comments:

Post a Comment